środa, 15 maja 2013

Szybkie i sprawne zakupy w Rossmannie


Dzień bez zakupów to dzień stracony wiemy o tym wszystkie:). W weekend jak na poczciwą konsumentkę przystało postanowiłam odwiedzić sklep, za wiele nie kupiłam bo szykuję się na wykończenie swoich zapasów i wtedy dużżżeee zakupy:)


1. Garnier Mineral, Invisicool- antyperspirant. Zwykły dezodorant, ładnie pachnie, nie osypuje się, bie zostawia białych plam. Może nie działa 48h...ale który to robi. Jest ok jako zwykła ochrona do zadań specjalnych używam Vichy.
Cena: 150/ 9zł






2. Isana kremowe mydło w płynie. O zapachu aloesu i jogurtu. Jest zapasem, ostatnio zużywam Luksje- recenzja przy denkach maja:). Lubię je za delikatność, ładny zapach, brek wysuszenia i podrażnień. Czyli jako zwyczajne mydło spełnia się. Kolejne to będzie raczej z Dove bo stęskniłam się za nim:).
Cena: 500/ok. 4zł





3. Gliss Kur, Total Repair, Ekspresowa maska, lubię ich kosmetyki. Ten jak na razie polubiłam bardzo ale na pełną recenzję przyjdzie jeszcze czas. Ma cudowny zapach i miłą konsystencję, jeśli chodzi o działanie to jestem pod wrażeniem.
Cena: 200ml/ ok 11zł




4.Colgate Max Fresh. Jedna z moich ulubionych drogeryjnych past. Jest prosta a skuteczna i nie podrażnia moich dziąseł. Co to higieny jamy ustnej to planuję osobny post:). Pasta ma super kryształki, świeży miętowy zapach i super smak.Polecam.
Cena: 125ml/ 6zł

Tak jak już wspomniałam, zakupy nie były duże ale bardziej podstawowe. Kupiłam też jakieś waciki,chusteczki i tym podobne niezbędne produkty:)

Pozdrawiam:)



9 komentarzy:

  1. Ja po spotkaniu blogerek mam takie zapasy, że do drogerii nie powinni mnie w ogóle wpuszczać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wybiorę się na takie spotkanie:). Ja planuję zakupy w Anglii dlatego teraz tak skromnie:)

      Usuń
  2. Będę teraz musiała się rzucić na zapas mydełka od Isany. Dove niedługo doprowadzi mnie do bankructwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na tą promocję , a wtedy mój portfel będzie cierpiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych produktów znam tylko Colgate :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. używam teraz tej samej pasty do zębów. uwielbiam produkty gliss-kur :)

    OdpowiedzUsuń