czwartek, 7 marca 2013

Pielęgnacja włosów

Jak już zaczęłam temat włosów to pociągnę go jeszcze trochę. Pewnego dnia ukazała mi się piękna promocja w Super-Pharm i nie mogłam się jej oprzeć:) co oczywiście nikogo za pewnie już nie dziwi do szamponu Gliss Kur Marrakesh Oil& Coconut ( jego kolej jeszcze nie nadeszła ale już coraz bliżej wiec i recenzja się pojawi) została dorzucona maska za 1grosz ( więc normalne, że musiałam go zdobyć). Mask Shea Cashmere Intensywna pielęgnacja.

Powiem tak, to był strzał w 10! Jak na razie bije wszystkie maski na głowę:)
  •  ma przepiękny zapach,
  • gęstą, aksamitna konsystencję 
  • nie obciążała  włosów
  • rozczesanie na 5+
  • cena rynkowa jak podaje producent to ok 25zł, choć myślę, że znajdzie się jakaś okazja
  • ładnie wygładza włosy
  • w zasadzie można ją stosować jako codzienną odżywkę( ja tak robiłam )
  • za opakowanie również + lubię słoiki, są jak dla mnie bardziej poręczne i z łatwością zużywa się je do końca   
Tak więc nie pozostaje nic innego jak wypróbowanie całej gamy masek Gliss Kur, mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę:)

A zatem czas na ocenę:

  •  opakowanie   4/5
  • konsystencja   5/5
  • zapach            5/5
  • działanie        4/5
  • cena               4/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz