środa, 6 marca 2013

Nadchodzi czas na moją pierwszą recenzję w świecie kosmetyków...

Szampon drogeryjny który sprawia, że aż chce się myć włosy. Muszę przyznać, że moje włosy są po nim niesamowicie odżywione, gładkie, świeże i przede wszystkim zregenerowane...
Niestety właśnie go wykończyłam i zmieniam na inny ale na 100% wrócę:-)  do mojego ulubieńca:-)

Producent zapewnia działanie Micro Mouisture Serum które chroni i pielęgnuje włosy na całej ich długości oraz Fibre Actives , które poprzez wnikanie do środka włosa odżywia go wewnątrz a rezultaty widzimy już po kilku użyciach.

Nie pozostaje nic innego jak tylko czekanie na jakąś fajna promocje z jego udziałem

Ocena:
  • opakowanie   4/5
  • konsystencja  4/5
  • działanie        5/5
  • zapach           5/5
  • cena               5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz