środa, 13 sierpnia 2014

Ostatnie zakupy



Witam Was wszystkich serdecznie, znowu chwilę mnie nie było. Za dużo pracy, nie lubię okresów urlopowych bo nie mogę z niej wyjść, w weekend już się ze zmęczenia rozpłakałam...ale cóż zrobić. Przychodzę z postem zakupowym, to moje ostatnie zdobycze i powiedziałam sobie dość, szafa z zapasami nie wpuszcza już nic dlatego jestem na odwyku do .01.11 albo i dłużej, takie wietrzenie magazynów, obym wytrwała:)




Wreszcie udało mi się upolować kosmetyki Balea z czego bardzo się ciesze:)




W prawdzie nie mam blond włosów, ale staram się swoje rozjaśnić bez używania chemii, ten zestaw pewnie nic nie zdziała ale i nie zaszkodzi:)





Postanowiłam na chwilę odejść od mojego dezodorantu z Garniera i już mogę Wam powiedzieć,że nie żałuję:)




Pierwsze użycie rozjaśniacza i już go polubiłam, i oczywiście mój ukochany krem z Avene:)


Uciekam dla odmiany do pracy, jak tylko się ogarnę to będę u WAS buziaki**

35 komentarzy:

  1. Wow, świetne zakupy :) Będzie co testować, czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że napiszesz notkę o tym rozjaśniaczu bo czekam aż ktoś go w końcu zrecenzuje :D Szczególnie chodzi mi o efekt jaki daje, jak długo się utrzymuje i czy nie niszczy włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tylu cudeniek z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maska- odżywka z tej serii jest cudna, też ją miałam, włosy pięknie sie po niej błyszczą, super nowości !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki :) Zazdroszczę :) Życzę wytrwałości na odwyku, co nie będzie łatwe (może też sobie taki zafunduję...). A i przede wszystkim nie daj się zwariować!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę rychłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości , ciekawa jestem jak sie sprawdzi u ciebie krem Avene :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o dezodoranty to ja używam tylko adidasa. Jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyków Balea trochę jest więc będzie pewnie pachnąca pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baleaaaaa ♥♥♥♥♥♥ Kocham ich kosmetyki te cudowne, kolorowe opakowania :)
    Zazdroszczę :)
    Oj u mnie chyba też trzeba będzie zrobić wietrzenie szafowego magazynu, bo jeszcze trochę i się będą wysypywać na podłogę wraz z otwarciem szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę na to jajo z ebelin ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,jakie zakupy.Miłych testów życzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam produkty Balea. Są doskonałe:) Życzę wytrwałości w postanowieniach. I trochę odpocznij:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Balea wyglądają kusząco :) Mi udało się niedawno wygrać balsam i żel z serii Melon Tango :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten ból. Ja też ostatnio ze zmęczenia się popłakałam. Świetne zakupy, ja czekam aż uda mi się pojechać do Czech i odwiedzić DM;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety współczuje z tym zmęczeniem,ale kochana musisz sobie powiedzieć,że dasz radę-bo jak nie Ty to kto? :*
    A zakupy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam dostępu do tych kosmetyków (Balea), a więc zazdroszczę :) Myślisz, że ten rozjaśniacz sprawdziłby się do odrostów? Mam blond włosy i prawie co miesiąc muszę farbować odrosty...

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobry ten krem
    świetnie piszesz *.*
    Podoba mi się u Ciebie i będę czekać na więcej ;*
    Ja osobiście zapraszam do Siebie :*
    Miła będzie obserwacja jesli Ci sie spodoba oczywiście;*
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel z kokosem musi pięknie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na wszystkich blogach pełno tych produktów z Balea a ja nigdzie na nie nie mogę trafić :(
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. osz kurde, sporo tego ! :)
    jak się sprawdza krem z Avene? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy! :) Uważaj na ten Sunkiss bo słyszałam że niestety może wysuszać włosy :( Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko kochana, co za zbiór! I to wszystko naprawdę podczas jednych zakupów? :O Jestem w szoku. Nigdy nie używałam kosmetyków balea, może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nono, niezłe łupy! czekam na recenzję ;) A u mnie otwarcie Avonu, zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zakupy, miłego użytkowania:))

    OdpowiedzUsuń