sobota, 19 lipca 2014

I po wakacjach;(((



Witam Was serdecznie już po urlopie,szkoda bo było cudownie, nigdy nie lubiłam wyjeżdżać, wiem to dziwne ale w domu czuje się dobrze i bezpiecznie. Ale po tych wakacjach z gronem przyjaciół zakochałam się i w wyprawach i w Chorwacji, która łączy wszystko co piękne. Jedyny minus to droga jaką pokonaliśmy autem to była niekończąca się opowieść z przygodami:). Już planuję kolejne podróże, krótki wyjazd do Budapesztu bo po tym co zobaczyliśmy musimy tam koniecznie wrócić po więcej i może jakiś Egipt na leżenie przy basenie i ładowanie akumulatorów.








Jedyny minus to brak piaszczystych plaż, ale udało nam się wynająć super domek z basenem więc czego chcieć więcej:)

          Pozdrawiam serdecznie i uciekam na Wasze blogi będę nadrabiała ile się da:***

102 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, widać, że wyjazd był udany

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym móc wyjechać na wakacje za granicę. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytko w swoim czasie,doczekasz się:)

      Usuń
  4. Jej jak fajnie!!! Ja też tam chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :-)
    Ja też wybieram się na Chorwację ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) my własnie wróciliśmy z EGIPTU. POLECAMY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłam u Ciebie i bardzo chcę teraz właśnie tam się wybrać:)

      Usuń
  7. Byłam w Bośni&Hercegowinie, przejeżdżając przez Chorwację odwiedziliśmy park jezior plitwickich, mega wrażenia :)) Budapeszt piękny w całej swojej okazałości, od siebie mogę Ci polecić Bułgarię, jeśli chciałabyś gdzieś bliżej poleżeć plackiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi znajomi byli w Bułgarii 2 razy i również mnie kuszą:)

      Usuń
  8. Cudne zdjęcia, ja jeszcze przed urlopem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę, że mogłaś gdzieś pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, fajnie, że urlop się udał. mój dopiero w październiku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedziesz kiedy wszyscy będą już padnięci i wrócisz z energią i wypoczęta:)

      Usuń
  11. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy :)
    Piękne zdjęcia i trzymam kciuki aby kolejny wyjazd się udał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja już o niczym innym nie myślę jak o kolejnej wyprawie:)

      Usuń
  12. Fajnie, ze milo spedzilas czas :). Piekne widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się na szczęście wszytko więc było super:)

      Usuń
  13. Jak tam pięknie :) Marzy mi się taki wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie wróciłabym tam jak najszybciej:)

      Usuń
  14. Do Chorwacji wybieram się za rok. W tym roku jedziemy również autem, ale do Włoch. Będzie to ekipa mała a konkretnie 3 osobowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Włochy się marzą, może za rok dwa:)

      Usuń
  15. Ale tam pięknie :) Nie byłam jeszcze w Chorwacji, ale chętnie kiedyś bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ja jestem pod dużym wrażeniem:)

      Usuń
  16. W Chorwacji jeszcze nie byłam, za to w Egipcie tak, jednakże można tam również dużo zwiedzać- co namiętnie robiliśmy, można też oczywiście ładować akumulatory przy basenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że mój plany Egiptu wypali i się naładuje na kolejna część roku:)

      Usuń
  17. Bardzo chciałabym pojechać do Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. My we wrześniu byliśmy w Chorwacji, również autem, a droga strasznie męcząca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy więcej nie pojadę w taką trasę, ale opłacało się bo było cudnie:)

      Usuń
  20. Piękne widoki, ja niedawno wróciłąm z Berlina a jako następny cel obieram nasze piękne Mazury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie to na Mazurach jeszcze nie byłam:)

      Usuń
  21. Super zdjęcia,zazdroszczę wyjazdu,mój urlop w tym roku,nie był taki jak sobie wymarzyłam,ale za rok odbiję to sobie :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam wyjazdy, dosłownie kocham takie długie podróże i poznawanie nowych miejsc. Widzę, że wakacje udane. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się uczę ale zaczyna mi się to podobać:)

      Usuń
  23. Bardzo lubię jeździć do Chorwacji. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz i mam nadzieję,że jeszcze tam wrócę:)

      Usuń
  24. Świetne wakacje miałaś, a powrót do rzeczywistości zawsze jest ciężki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety i do tego czasu urlopowy w pracy i prawie z niej nie wychodzę:(

      Usuń
  25. Super zdjęcia;)
    Jak jakiś czas temu byłam w Chorwacji, też brakowało mi plaży piaszczystej, układałam się na 3 karimatach i ręczniku :P powiedzmy że jakoś się sprawdzało ale jednak plaża piaszczysta robi swoje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam piasek, bo to dla mnie jest plaża, ale mieliśmy dom z basenem więc dało się pójść na kompromis:)

      Usuń
  26. Oooj tak, Chorwacja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ogromnie mi się tam podobało:)

      Usuń
  27. Szkoda, że po, ale fajnie, ze były!

    I to w tak cudnym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ważne że było pięknie:)

      Usuń
  28. szkoda, że nigdy tam nie byłam, widać po Twoich zdęciach, że to cudne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  29. Widoki niezłe,heh chyba przy każdej takiej dłuższej podróży coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas i tak jakoś sprawnie to wszystko poszło:)

      Usuń
  30. Wspaniałe widoki :) Chorwacja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żal końca wakacji. Moje też się skończyły. Nie były wprawdzie takie jak zaplanowaliśmy, ale równie udane.
    Piękne zdjęcia, trochę wspomnień. Cóż trzeba czekać rok do następnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie, ważne że udało się trochę oddechu złapać i byle do kolejnych:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Cudowne zdjęcia i piękne miejsce :) Szkoda, że urlop już się skończył, ale za to jakie wspomnienia po nim pozostaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze nie byłam na urlopie. Fajnie, że wakacje były udane. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ah zazdroszczę ! :))) Szkoda że już koniec ! U mnie nie było jeszcze poczatku ;( i nie wiem czy będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, pewnie coś jeszcze się wykluje:)

      Usuń
  35. Ja też zazdroszczę wyjazdu. Sama planuję skoczyć tylko na jeden dzień do Pragi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praga też jest gdzieś w naszych planach:)

      Usuń
  36. Zazdroszcze :) U mnie w tym roku niestety wakacji nie będzie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czasami jest, może za to w przyszłym roku będę jakieś niesamowite:)

      Usuń
  37. wyjazdy w fajne miejsca niestety zawsze są stanowczo za krótkie !
    Ale ważne że były udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, no cóż każdy po miesiącu pracy powinien mieć tydzień wolnego:)

      Usuń
  38. uwielbiam Chorwację :) chętnie, nie raz tam wrócę. Cieszę się, że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że też uda mi się tam wrócić, tak wypoczęłam ale zaraz po powrocie do pracy okazuje się,że nie mam jak z niej wyjść bo urlopy innych, choroby;(

      Usuń
  39. Zazdroszczę Ci tych wakacji! Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia ;)
    Pięknie jest w Chorwacji *.*

    esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia! Widać po nich że miałaś piękne i udane wakacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo, już czekam na kolejne:)

      Usuń
  42. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wakacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. szkoda ze wakacje tak szybko sie koncza :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne te swoje wakacje miałaś zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  45. myśl o byłych wakacjach jako mile wspomnienie a nie " już po " będzie łatwiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie byłam osobiście na Chorwacji ale w Egipcie już tak ...jeśli się zastanawiasz nad wyjazdem to ... się nie zastanawiaj tylko jedź. Ja jestem zakochana w Sharm El Sheikh! Nie hurgada nie Marsa A, tylko Sharm ! Musisz pojechać i poczuć zapach kadzideł na Namma Bay, zakupić Kohl do oczu ( OBOWIĄZKOWO - POKOCHASZ TO) , no i zanurkować w morzu z rybkami! Ja jestem zakochana w Egipcie :) I jeśli mogę dodać 3 grosze - nie nawidzę Tunezji - to było najgorzej wydane 3 tys zł za 7 dni w moim życiu !

    OdpowiedzUsuń