niedziela, 9 lutego 2014

Denko styczniowe:)




Witam Was serdecznie w piękną i słoneczną niedzielę:) Dziś przybywam z denkiem, zobaczymy co udało mi się zużyć i co było moim ulubieńcem:)




  • Mydło Carex- bardzo sympatycznie się go stosowało, nie wysuszało i miało przyjemny zapach, Jestem na TAK,
  • Płyn do kąpieli Avon, kiepski zapach i bardzo słaba wydajność, NIE
  • Gucci Rush, perfumy do których bardzo długo się przekonywałam,ale jak już dorosłam do nich to zakochałam się bezwarunkowo:) TAK

  • Loreal- Tech, fluid do układania włosów,pisałam o nim dawno temu tu. TAK
  • Dove, dezodorant, jest ok ale chyba zdecydowanie bardziej wolę te z Garniera, NIE WIEM
  • Dove szampon Nourishing Oil Care, całkiem miły ale nie polecam do włosów cienkich i przetłuszczających się, niestety obciążał je, wolę inne wersję, NIE
  • Dove, odżywka, Seelk&Silk, niestety również trochę mnie zawiodła...NIE
  •  Maska do włosów Biowax, cóż kolejne rozczarowanie, tyle na razie o niej powiem, NIE,


  • Balsam Pilarix, dla wymagającej i suchej skóry, kiedy zaczęło robić się zimno był zbawieniem, na prawdę dobrze nawilżał i odżywiał moja skórę. TAK
  • Nivea, Q10 żel antycellulitowy, muszę przyznać,że całkiem pozytywnie mnie zaskoczył i chętnie sięgnę po niego raz jeszcze:), TAK,
  • The Body Shop, peeling oliwkowy, recenzja niebawem, ale niestety ulubieńcem to on nie został,


  • Bioderma Sebium, jeden z moich ulubionych płynów micelarnych, TAK
  • Effaclar Duo, przyjdzie czas na jego recenzję, ale u mnie niestety się nie sprawdził, NIE
  • Tonik Herbal, bardzo ciekawy, nie podrażnił, dobrze go wspominam. MOŻE




I kilka drobiazgów:




  • Pasta Blend a med- Gum Protect, bardzo dobra pasta, z krzemionka, która daje uczucie dobrze wypolerowanych zębów,
  • Korres, krem do twarzy, dobrze go wspominam, ładne nawilżenie i jako baza pod makijaż również dał radę,
  • Vichy Normaderm, jak już wspominałam i nim, kiedyś byłam zachwycona ale z czasem zachowuje się na mojej skórze coraz gorzej, po prostu mnie wysypuje, a tego to nie zniosę...
  • Ziaja, maseczka nawilżająca, poprawna ale bez zachwytu,
  • Isana, moja ulubiona pomadka nawilżająca, dobra i tania:)
  • TePe, nić dentystyczna na patyczku, uwielbiam i nie wyobrażam sobie bez niej życia:)


            I to będzie na tyle, idę na spacerek póki słońce jeszcze świeci, buziaki:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz